Φιλοσοφία

             Η περισσότερο από 20 χρόνια παρουσία μας στον χώρο της Εκπαίδευσης εγγυάται όλα όσα γονείς και  μαθητές αναζητούν σε μία σχολική μονάδα, αλλά και απαιτούν από αυτήν.

             Με ηθικές αρχές και αξίες, όχι παρωχημένες αλλά διαχρονικές, μπορούμε να διασφαλίσουμε ένα υγιές, ασφαλές και πειθαρχημένο σχολικό περιβάλλον που θα βοηθήσει κάθε έφηβο να επικεντρωθεί στον στόχο του: την κατάκτηση της γνώσης ως απαραίτητου εφοδίου για το μέλλον, μα και την πολύπλευρη ανάδειξη της προσωπικότητάς του, ως ισότιμου και ενεργού κυττάρου ενός ζωντανού οργανισμού, όπως είναι η Εκπαίδευση….

 Παρακολουθούμε ενεργά τις αλλαγές στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των εφήβων που διαμορφώνονται ταχύτατα από τη νέα πραγματικότητα, αφουγκραζόμαστε το άγχος των κηδεμόνων για το μέλλον τους, είμαστε υποψιασμένοι για τον κίνδυνο που ελλοχεύει να μετατραπούν τα παιδιά μας σε άβουλα όντα και να αποδέχονται άκριτα και παθητικά τη μοίρα τους….

 Για όλους αυτούς τους λόγους….

 -          πιστεύουμε σε μια αγωγή του εφήβου περισσότερο ανθρωπιστική

 -          προσδίδουμε την ίδια έμφαση τόσο στην πνευματική όσο και στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του νέου, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τα ατομικά χαρακτηριστικά, τα ενδιαφέροντα, τις προσδοκίες και κίνητρα, τον ρυθμό και ετοιμότητα μάθησής του

 -          εμπλουτίζουμε την προσωπική, πρότερη πείρα του παιδιού με νέες εμπειρίες μέσα από εκπαιδευτικές επισκέψεις και εξόδους κοινωνικοποίησης σε χώρους φυσικού, ιστορικού, καλλιτεχνικού και πνευματικού ενδιαφέροντος, έτσι ώστε να αναπτύξει την παρατηρητικότητα και την κρίση του

 -          νοιαζόμαστε για τις νέες εργασιακές απαιτήσεις της οικογένειας του μαθητή, όταν και οι δύο γονείς είναι εργαζόμενοι ή ο μαθητής προέρχεται από μονογονεϊκή οικογένεια

 -          προσανατολιζόμαστε στην ολοένα και καλύτερη σχέση καθηγητή-μαθητή-γονέα, πιστεύουμε στο θετικό σχολικό ψυχολογικό κλίμα, διεκδικούμε την αμοιβαία αλληλεπίδραση και στήριξη των γονέων στην προσπάθειά μας

 

 ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ…. Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΦΑΣΗ

 Τα τελευταία χρόνια το σημερινό σχολείο δέχεται έντονη κριτική η οποία επικεντρώνεται στις γνωστές αδυναμίες του, όπως η προσήλωση στο "παραδεδομένο", η αποσύνδεση από τη ζωή, η τυποποίηση της παιδαγωγικής διαδικασίας, καθώς και τα προβλήματα που προέκυψαν από την επιστημονική και τεχνολογική εξέλιξη, όπως π.χ. η ποσοτική έκρηξη των γνώσεων και η γενικότερη αντίθεση ανθρωπισμού και τεχνολογίας.

 Γι' αυτό επιβάλλεται να προσαρμοσθεί στα νέα δεδομένα και να αλλάξει, αναπτύσσοντας την ελεύθερη και δημιουργική σκέψη του παιδιού και γεφυρώνοντας το χάσμα ανάμεσα στο σχολείο και στην κοινωνική πραγματικότητα.

 

Επειδή ακριβώς πιστεύουμε ότι:

 Η ιδιωτική εκπαίδευση είναι προνόμιο πια όλων, αρκεί να θέτει λογικές οικονομικές απαιτήσεις,

 Οι εργαζόμενοι γονείς και κυρίως η εργαζόμενη μητέρα έχουν περιορισμένο χρόνο ενασχόλησης με το παιδί τους γενικότερα,

 Η δημιουργία κατάλληλης παιδαγωγικής ατμόσφαιρας ευνοεί τη μάθηση και την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του μαθητή,

 

Δημιουργήσαμε το ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ «ΙΟΡΔΑΝΑΚΕΙΟΝ» με σκοπό να ανταποκριθούμε στις επιταγές της σύγχρονης αγωγής, κοινωνίας και ανάγκες κάθε οικογένειας.

 

Αντί ΕΠΙΛΟΓΟΥ………

 

«Σ’ όλον τον κόσμο δεν υπάρχει κανείς άλλος ακριβώς σαν και εμένα….

Οι φαντασιώσεις μου, τα όνειρά μου, οι ελπίδες μου, οι φόβοι, όλα δικά μου είναι…

 Μπορώ να δω, ν’ ακούσω, να αισθανθώ, να σκεφτώ, να μιλήσω και να ενεργήσω.

 Έχω τα εργαλεία που μου χρειάζονται για να επιβιώσω, να βρίσκομαι κοντά στους άλλους,

 να παράγω και να καταλάβω τον κόσμο και τους ανθρώπους γύρω μου και έξω από μένα».

 (Virginia Satir, Ανθρώπινη επικοινωνία)